Werkwijze.

Waarin onderscheid jij je? Waarom moeten ze juist jouw diensten of producten afnemen? Waar wil je naartoe met je onderneming? Wat verwacht je? En waar loop je tegenaan? Wij willen eerst alles van je weten, daarna inspireren we je met een cerieuze strategie! Je kernwaarden maken we zichtbaar en we zorgen voor een realistisch plan wat past bij je doel.

Missie.

Wat wil jij uitdragen en waar sta je voor? Wat is je werkterrein? Wat zijn jouw ambities? Wat doe je eigenlijk? Een missie is gericht op je organisatie en is in principe tijdloos.

Visie.

Waar ga jij voor? Wat wil je bereiken? En hoe ga je dat doen? Hoe zie jij je toekomst? Wat doet je omgeving? Hoe speel je daarop in? Een visie is gericht op je omgeving en kan worden bijgesteld.

Strategie.

Alle eerder genoemde punten worden omgezet in jouw verhaal. Het Concept, gedragen door een sterke strategie. Een duidelijk verhaal, wat de doelgroep raakt en zorgt voor volgers en fans. Jouw concept laat de ziel en passie van je organisatie zien en toont waarom jij elke dag weer met plezier doet wat je doet. In het concept komen de middelen en de media naar boven die wij voor jou in gedachten hebben.